FREE DOWNLOAD ´ Anugerah Terindah

READ Õ GYM-APPAREL.CO.UK Ì Sophilea

Kapten Ustaz Mukhriz dan Doktor Ariana – Seorang ustaz dan seorang doktor Seorang tak ingin bercinta dan belum bersedia untuk berkahwin kerana berasakan belum bersedia memikul tanggungjawab seorang suami manakala seorang pula jatuh cinta tahap meroyan Seorang malu malu kucing seorang main redah asal tercapai hajat di hati Seorang menjaga title ‘ustaz’ dan seorang langsung tidak peduli title ‘doktor’ Sudahnya beginilah SMS sahaja dan cari peluang bertemu konon tidak disengajakan Tak elok lelaki dan wanita yang bukan mahram keluar bersama Mukhriz Bukan keluar berdua Saya ustaz Kak Marlia along Kreisya lepas tu ustaz nak ajak kawan satu bilik pun tak apa A. Anugerah terindahSelepas BKATC ini cerita kedua si dara tergedikkan si teruna Menariknya si teruna tu bukan calang calang orang lramai peminat Berpangkat kapten bergelar ustaz Siapa yang tak nak kanGediknya Ariana Arin hanya untuk Ustaz Mukhriz Bukan tak tahu malu Perasaan malu sanggup ditolak ke tepi Janji ustaz sedar kewujudan dia Abang Izuddin sampai tebal muka tengok adiknya tergilakan kawan baik Nak cakap segan tak cakap kesian kat si adik Disampaikan juga hasrat si adik yang sengal SMS sudah hantar bunga selang sehari kuih lapis dan segala jenis makanan dah disua pada ustaz surat cinta siap berpantun pun dah dihantar tapi susahnya nak dapatkan hati ustaz Si abang jual mahal sangat ye Tak per Arin ada jalan nak berbaik dengan adik beradik Ustaz Kebetulan Sakinah yang demam denggi dirawat di hospital tempat Arin bekerja akhirnya dijadikan kawan Kebetulan lagi Arin yang bercuti di Perlis bertembung dengan adik kedua Ustaz itupun dibuatnya kawan Sayangnya orang tak perasan kalau2 ada peranan besar adik Ustaz dalam menyatukan merekaUsaha tangga kejayaan Sampai akhirnya Ustaz Mukhriz tak dapat lagi nak elak dicabarnya Arin yang masuk meminang kalau betul bersungguh Kecoh pula keluarga Arin dengan permintaan anak yang dah langgar adat Dipihak Mukhriz pun dah rasa semacam sampai lah ibu Mukhriz mengambil keputusan untuk masuk meminang Arin Dulu nak masuk meminang si Husna gadis sekampung tu tak nak tup tup anak dara orang pula nak pinang Mukhriz Pening ibu dibuatnya Tapi sapa tak suka calon menantu Doktor cantik pulak tuKesian juga kat Arin dia bukan calon isteri idaman Mukhriz Rupanya Mukhriz pernah menyimpan perasaan pada seorang gadis Indonesia yang berniab tetapi cinta tak kesampaian disebabkan tiba tiba Rabiatul Adawiyah menghilang diri tanpa khabar berita 10 tahun terpisah pun Mukhriz masih boleh terperasan Adawiyah yang hanya nampak mata Kecik hati Arin dia yang dok sebelah Mukhriz 9 tahun lalu dalam kereta api Sinaran Utara langsung Mukhriz tak ingat walhal siap bertukar novel kat sini point yang bagus Kelemahan Ustaz yang menunjukkan dia juga manusia biasa dia takut dengan komitmen sedangkan dia selalu jadi kaunselor untuk pasangan yang bermasalah dalam rumahtangga Dalam bab buat keputusan boleh saja buat istikharah tapi ditangguh tangguh Pastu nampak macam tak yakin dan tak redha kahwin dengan ArinLepas kahwin gedik Arin makin menjadi tapi malu malu kucing Ustaz pula tunjuk taring sampai tersipu malu pulak si isteri Mereka telus tiada rahsia yang disembunyikan Bahagia walaupun Ustaz tak pernah lafazkan cinta Cerita Zakuan abang sepupu yang ada hati pd Arin tu seperti kudis sahaja Tak tahu pulak lepas tu jadi kudis buta Pada Cik Pah Zakuan tiba2 jadi meroyan sebab tak dpt kahwin dengan Arin sampai sanggup cederakan Arin tu tak ada pun tak apa sbbnya penulis jadikan Amrina adik Arin sebagai pengganti di akhir cerita Cepat sungguh berubah hati dan rasa bersalah padahal ada kes culik cedera dan langgar lari Macam tak ada pun tak apa Kalau nak adakan juga buat watak Zakuan sebaik Adawiyah biar Ustaz Mukhriz makan hati dan pembaca pun ada pilihan Eceh sesuka hati nak tukar cerita ;Konflik sebenar yang menjadikan cerita ini menarik tapi masih boleh dipertikaian adalah seorang banduan Awina minta Ustaz peristerikan dia selepas bebas dari penjara atas kesalahan membunuh bekas suami tanpa niat kerana cuba selamatkan diri Dia bilang lepas dia keluar penjara tak ada orang nak bimbing dia lagi dan nasib anak perempuan dia tak terbela Hellooo sesenang jek ek minta suami Arin kahwin dgn alasan tu Sanggup pula bermadu Atas satu insiden si Arin ni tetiba lembut hati

REVIEW Anugerah Terindah

Anugerah TerindahRiana PELBAGAI perkara Ariana lakukan demi cintanya terhadap Mukhriz Sudahnya dia utus surat ala ala budak sekolah rendah dan kasi bunga hingga kecoh satu kem Saya dah jatuh hati dengan ustaz Dah jatuh cinta dengan ustaz Saya tak nak jawapan sekarang ustaz fikir fikirkanlah ya Moga moga cara memikat style lama ini buatkan hati ustaz terbuka untuk sayaSekianI have a pen My pen is blue I have a boyfriend My boyfriend is youMUKHRIZ pening kepala Ariana lagilah pening kepala“Saya nak ustaz jawab soalan sms terakhir saya dulu baru ustaz boleh balik”Jemari Mukhriz sudah di dahi Apa yang dia nak jawab Ariana Ariana“Kalau nak kahwin dengan saya bukan macam ni caran. Da habisAriana yg sgt gedik memikat ustaz kapten Syed Mukriz yg sehingga nak meminang ustaz kapten untuk dijadikan suaminyehantar surat cinta mcm zaman sekolah hantar kuih lapisbersmsmacam2 la cara nk pikat ustaz kapten ninak tahu kena la beli baca gud job Maznie Darnisya aka Sophileapart paling sedih sebak masa ustaz kapten axciden Ariana merelakan suami dia berkahwin lainnak tahu kena baca

Sophilea Ì 1 FREE DOWNLOAD

FREE DOWNLOAD ´ Anugerah Terindah ä ❮Reading❯ ➹ Anugerah Terindah ➱ Author Sophilea – Gym-apparel.co.uk Kapten Ustaz Mukhriz dan Doktor Ariana – Seorang ustaz dan seorang doktor Seorang tak ingin bercinta dan belum bersedia untuk berkahwin kerana berasakan belum bersedia memikul tanggungjawab seorang Kapten UstaYa Datang jumpa keluarga saya ya” Hanya itu sahaja jawapan kepada soalan Ariana lewat smsnya Spontan sebenarnya dia jawab tanpa berfikir apa apa“Ya Allah ya ke ustaz Hujung minggu ni juga saya hantar rombongan meminang” Ariana rasa macam nak terjun sahaja ke tasik buatan tu sekarang ini Sangat sangat teruja dan gembiraDOKTOR Ariana mahu meminang Ustaz Mukhriz Semua pening kepala Tewaskah Mukhriz dengan keselambaan Ariana Apa akan jadi seterusnya apabila Mukhriz ini rupanya ramai peminat Kapten Aliza Siti Awina dan dalam diam Mukhriz bertemu semula dengan gadis idamannya Rabiatul Adawiyah Mengalahkah Doktor Ariana atau terus memikat dan berusaha memenangi ha. Ariana MukhrizTepok dahi aku baca gelagat si Ariana ni laTapi tak semua perempuan seberani ArianaBukannya apa Takot kechiwa dengan jawapan atau reaksi si diaKalau tak bertepuk sebelah tangan okay la Alhamdulillah Kalau tak walaweihhh malu sehhhTapi Ariana tekad Kalau tak Mukhriz disambar orang ngeeeeSaya senang menghadam serta menghayati kisah dan bentuk muka bumi chewahhh yang disajikan dalam novel ni Takyah nak bayangkan sebab dah pernah ke sana semuanya memang ada di tempat yang diceritakanDah beberapa kali ke Taiping suka memilih untuk menginap di Flemington Hotel Menghadap Taman Tasik Taiping berlatar belakangkan kehijauan bukit bukau Redup je Leka duk tepi tingkap hotel sambil perhatikan kenderaan yang lalu lalang kadang kadang nampak abang abang askar ber jogging secara berkumpulan gatal jap ngeeee