review ✓ Kekasih Waktu å PDF eBook or Kindle ePUB free

Summary ð PDF, eBook or Kindle ePUB free ´ Noor Suraya

Mencintai itu seperti menjagaMenjaga agar tak ada luka Menjaga agar tak ada kecewaItulah yang Najaah buat untuk Zaynn yang dia cinta Sungguhpun mereka suka bertikam lidah tetapi dalam diam diam dia tetap menatang hati Zaynn Sayangnya hanya ada Dian Zahra dalam hati Zaynn Tidak terlintas untuk Zaynn jatuh kasih pada adik tirinya sendiri Kalau jatuh kasihan itu adalahKerana hakikat cinta itu damaiMendamaikan dua hati yang bertentangan?. 21 09 2014Oleh kerana tak tahan hati tengok orang yang dah dapatkan buah tangan terbaru Kak Su ni akhirnya selamat juga berada dalam koleksi Terima kasih Cik Pah tolong belikan Siap bertandatangan penulis lagi DBagi yang pernah mengikuti kisah Farhana di dalam Rindunya Kian Membara ini adalah kesinambungan kisah keluarga mereka Akhirnya berjodoh juga Imran dengan Farhana setelah dua kali terlepas peluang untuk memperisterikan Farhana Sebelum ini Imran rela melepaskan Farhana ke tangan Ilham setelah membaca surat Najaah yang menulis kepada Tuhan meminta supaya Farhana menjadi ibunya Sayangnya jodoh Ilham Farhana tidak panjang bila Ilham terkorban dalam kemalangan jalanraya Atas rasa kasihan dan tanggungjawab Imran melamar Farhana buat kesekian kalinya Alhamdulillah mereka berbahagia walaupun kata Imran rasa cintanya terhadap Farhana sudah dikuburkan setelah Farhana berkahwin dengan IlhamNamun selepas 13 tahun hidup bersama rumahtangga mereka muka bergolak bila Imran jatuh cinta dengan salah seorang pekerjanya Benarkah Imran benar benar menemui cinta baru setelah cintanya terhadap Farhana berkubur atau hanya terpedaya dengan pesona Nik Sofea yang memang menunggu peluang untuk menggoda Tuan CEO yang masih tampak muda itu Heh Aish nampaknya kisah Farhana Imran lebih mendominasi berbanding kisah Zaynn Dian Zaynn anak sulung Farhana ni sudah pun meningkat dewasa bakal graduan kursus perubatan yang juga bakal menyandang gelaran seorang doktor Hubungan dengan Dian berlangsung semenjak mereka berjiran dengan nenek Dian sehinggalah Zaynn melanjutkan pelajarannya ke Kashmir Setelah bertahun tahun mengatur ayat ayat manis melalui poskad akhirnya Zaynn memberanikan diri melahirkan hasrat hati Ternyata Zaynn tidak bertepuk sebelah tangan bila hati Dian turut menyanyikan irama yang sama Cuma bila hubungan yang mula berputik itu ditentang hebat oleh ibu Dian mampukah mereka mempertahankan hubungan hati yang baru berputik ituKomen saya1 Buku ni walaupun nipis tapi agak mengambil masa untuk dihabiskan bagi saya Sebab apa saya turut larut dengan perasaan Farhana yang di'nomborduakan' oleh Imran Bagi yang dah membaca Rindunya Kian Membara tentu dapat merasakan bahawa Imran itu sangat menyayangi Farhana sehingga sanggup melukakan hati sendiri untuk melamar Farhana bagi pihak adiknya Ilham demi kerana mahu Farhana jadi ibu buat anak anak saudaranya Namun bila berjodoh pengakhirnya jadi begitu pula Aduhai '2 Saya rasa kebanyakan isteri yang senasib seperti Farhana akan menyalahkan diri sendiri bila suami mula berpaling Lebih lebih lagi bila ada yang terang terang menyalahkan Farhana yang kononnya tak pandai bergaya terlalu percayakan suami melebihkan anak anak berbanding suami etc Secara luarannya orang mungkin mudah menilai tapi hanya tuan punya badan yang berdepan situasi itu yang tahu cerita sebenar di sebaliknya Jadi sebaiknya orang luar tak perlulah jadi nasi tambah kan ;3 Kesian pada Zaynn yang dapat bakal ibu mertua ala ala Nyonya Mansoor Hehe Belum apa apa lagi dah demand macam macam Mujurlah Pak Syeikh masih ada timbang rasa Jadi kedudukan Zaynn tetap selamat sehinggalah takdir memisahkan mereka Sobs 4 Suka dengan watak Najaah walaupun dalam keadaan normal kadangkala saya boleh jadi annoying dengan sikapnya tu Hihi Tapi sebenarnya Najaah banyak jadi penyelamat dalam kisah ni 5 Buat peminat Abang Din dan Dr Amar lintasan mereka dalam kisah ini pasti menggembirakan kalian Ahaks6 Saya mengharapkan moga ada penyudah kisah Farhana Imran dan kisah bahagia buat Najaah dan Dian dalam karya seterusnya Hihi Tahniah buat Kak Su untuk Kekasih Waktu Moga diberi kesempatan dan ilham mencurah curah untuk terus berkarya

Free read Kekasih Waktu

Kekasih Waktu?Cuba Najaah buka hati pada orang tentu hidup Najaah lebih bermakna”“Umi dulu”“Umi doakan Najaah dapat jodoh dengan pemuda baik baik” Dr Farhana ibu tirinya itu enggan bercerita tentang sejarah hati sendiriHakikat cinta adalah dekatMendekatkan setiap hati yang berjauhan tahun berlaluDr Farhana selalu merasakan dia sudah berjaya mengikat hati suami seperti jalinan permaidani Kashmir teguh dan kuat Tetapi hati lelaki bukan beg. Berjodoh juga Imran dengan Dr Farhana selepas 2 kali terlepas peluang memiliki Anah Pertamanya kalah dengan Masri di zaman universiti dan kali keduanya Imran menarik diri di saat akhir selepas membaca surat Najaah si anak saudara berusia 6 tahun kepada Tuhan Syurga untuk menjadikan Anah ibu mereka selepas kematian ibu kandung Secara kebetulan Ilham yakni adik Imran juga menyimpan perasaan buat Anah Itu cerita dalam Rindunya kian membara yang dikisahkan semula dalam Kekasih Waktu Kisah selanjutnya adalah kisah selepas 13 tahun Imran memiliki Anah yang menjanda sekali lagi selepas 5 tahun menjadi adik iparnya Ilham dijemput Ilahi asbab kemalangan Tinggallah 3 anak saudara yatim piatu lalu menjadikan ia sebagai alasan untuk menikahi Anah Salin tikar Perkahwinan tanpa cinta hanya tinggal tanggungjawab dan simpati sahaja dihati Lalu rumahtangga teruji apabila cinta baru bertunas dihati Imran buat teman sekerja yang cantik pandai berhias dan sesuai di bawa ke majlis keramaian Kena dengan pangkat yang disandang Imran Anah pula bukan sesempurna wanita lain selepas bertahun mengidap kanser payu dara sebelum mengahwini Ilham lagi Anak menjadi keutamaan Anah dan paling tepat tiada rasa cinta buat Anah selepas dia berjaya buang rasa yang penah wujud tatkala Anah menjadi adik ipar Betulkah Imran dengan gerak rasa itu Dimana sayang mu pada wanita yang banyak berkorban demi anak buah yang dikasihi Bukankah Anah adalah rupa untuk mengungkapkan istilah cinta itu 20 tahun yang lalu Bertisu juga lah menahan sendu rasa hati Anak anak lah penguat hati Anah walaupun tidak dipinta mereka menyebelahi dia dan menentang Ayah Imran sampai gelaran pun nak ditukar kepada Paklong selepas Imran mendapat Mak Long baru Kisah Anah dan Imran buat badan rasa nak demam Panas hati Serasa lubuk tempat dudukbaring panas macam dipasang tilam terapi Buat lagi perangai pesona pada bunga yang lain sekali Anah terluka lukanya sukar disembuh rajuknya tak terpujuk hati beku seperti kerasnya iceberg Bertabahlah wahai Imran Doa banyak banyak okey Kisah mereka lebih lekat dihati Cik Pah maaf ye Najaah Zaynn Dian walaupun kisah cinta anda tak kurang hebatnyaZaynn kisah cinta mu dengan Dian tak berpanjangan Shah Jahan pergi dulu sebelum Mumtaznya Semoga hati Dian terbuka untuk didiami lelaki lain Najaah Zaynn hanya memandang mu sebagai adik walaupun halal dinikahi Cinta itu memang rumit dan tidak boleh dipaksa paksaNajaah masak laksam khas untuk Abang Zaynn nya Fuh fuh moga Abang Zaynn teringat ingat dia Bukan Dian

Noor Suraya ´ 5 Free download

review ✓ Kekasih Waktu å PDF, eBook or Kindle ePUB free ß ☉ [PDF / Epub] ☆ Kekasih Waktu By Noor Suraya ❤ – Gym-apparel.co.uk Mencintai itu seperti menjagaMenjaga agar tak ada luka Menjaga agar tak ada kecewaItulah yang Najaah buat untuk Zaynn yang dia cinta Sungguhpun mereka suka bertikItu fitrahnya Ada waktu waktunya dia terlepas bebas bak layang layang ditiup anginSiapa pun bersetuju yang rumah tangga itu seperti sehelai permaidani Semakin lama semakin bernilai dan mahal Kita tidak akan mudah mudah membeli yang baharu kalau kita sudah memiliki sebidang yang cantik dan berharga di rumahBenarlah pepatah Arab berkata perkahwinan itu pertemuan dua hati yang ada seribu perbezaan Jadi usah diungkit kalau kita tak serupa. Kekasih Waktuby Noor SurayaTerbitan Adiwarna2014membacanya membuat minda mengorek peti simpanan memori kisah Dr Farhana dan anak anaknya Seperti meniti memory lane pulak Apabila menjengah Ustaz Din kisah jaja dan din membuat kita tersenyum Kisah ini akan terasa lebih dekat di hati sekiranya anda pengikut setia kisah2 karya Noor Suraya terutamanya Rindunya Kian membara Jaja dan Din dan Nyanyian tanjung sepiKisah ini membawa kita melihat perkembangan keluarga Dr Farhana dan Pak Long Imran setelah 13 tahun berumah tangga Keluarga yang tenang namun banyak pergolakan hati Zaynn memburu ilmu kedoktoran nun di India memutik cinta buat Dian anak Duta malaysia di sana Najaah membesar dengan baik sekali Seorang yang kuat aura kewartawanannya namun ada rahsia hati yang disembunyikan dari semua orang Nuha yang 'pendiam' tu senyap senyap sudah ada pilihan hati ;Bagi aku watak utama kisah ini adalah Dr Farhana dan Imran Buku ni aku tak boleh letak bila dapat tahu Imran mula berubah hati setelah 13 tahun bergelar suami Selepas 13 tahun baru Imran sedar bahawa kasih pada Farhana hanyalah kerana kasihan Bayangkan Farhana memilih Masri ketika hatinya terpaut pada Farhana lalu apabila Farhana sendirian lagi dia menaruh harapan tinggi untuk memiliki Farhana tetapi Najaah telah berjaya membuat dia berubah hati lalu membiarkan Farhana menjadi milik Dr Ilham Kasih yang menggebu telah berubah menjadi kasihan setelah Farhana sendiri lagi kali ini bersama 3 anak extra di samping anaknya sendiri yang 2 orang ituDalam keadaan ini aku heran juga kenapa aku tak rasa nak marah dengan Imran tetapi rasa kasihan pula Dia keliru Yang lagi kesiannya dalam banyak banyak manusia kenapa dia jatuh hati pada wanita yang kerek ngengader Bila usia menganjak melepasi 50 an taste nya beralih pada yang jenis melentok manja lah pulak Bayangkan kalau bersembang tentang pendirian PBB terhadap isu Palestin dengan orang yang macam tu Dr Farhana Dia seorang yang berfikiran panjang Memikirkan kekurangan diri walaupun ada rasa kecewa pada Imran yang sanggup menunggunya sekian lama tetapi akhirnya kalah dengan dugaan hati Untuk seorang yang pernah kawin lari Pernah survive di Perancis bersama dua orang anak kecil sehingga bergelar Dr Farhana dia bukanlah seorang yang pendek akal dan bukan mudah dia menerima semula Imran setelah menyerahkan hatinya kepada wanita lain Suka dengan peranan Najaah di hari pernikahan Imran Taktik yang hampir sama ketika Imran terpujuk untuk mengundurkan diri dan memberi ruang kepada Dr Ilham Imran kalah dengan mudah pada Najaah tak kira besar mana budak Najaah tuKisah Dian dan Zaynn seperti satu ruang yang membahagiakan Bila restu mula datang menyimbah namun ada jua yang tidak pernah dijangka Penyebabnya sangat kecil sehingga kita buat heran tak heran Namun sikecil itu memberi impak yang sangat besar kepada nadi cerita ini Mari kita tampar dia laju lajuAda rasa yang tidak beres apabila menutup kisah ini Rasa nak baca lagi tapi tulisannya sudah habis Definitely kena sambunglah kaksu ;; Waktu adalah kekasih terbaik Merawat luka Membilas dukasure fine whateverRinn